שאל שאלה

ביקרת באתר שלנו ועדיין יש לך שאלות? אתה מוזמן לפנות אלינו בכל עת

יעוץ והכוונה הניתנים שלא במסגרת פתיחת שירות אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופא ואינם בגדר "אבחנה רפואית" או "חוות דעת רפואית".
בכל מקרה של בעיה דחופה, מקרה חירום או מצב מצוקה (גופני או נפשי), יש לפנות לקבלת טיפול רפואי אצל הרופא המטפל, לחדר מיון בבית חולים קרוב או למגן דוד אדום.

פתח שירות

קראת על השירותים שלנו ואתה מעוניין לקבל שירות? נשמח לעזור

 

Share

תנאי שימוש למערכת שיחת הווידאו

שימ/י לב: המידע המופיע על מסך המחשב שלך עלול להיחשף לעיני הסובבים, ובכלל זה בני משפחה ו/או כל אדם אחר המצוי בקרבתך בעת השימוש במערכת.

 

בתום השיחה במערכת מוטלת על המשתמש/ת אחריות בלעדית להסיר את המידע, ו/או את נתוני הזיהוי, ו/או כל נתון אחר, אשר עלול לאפשר גישה למידע ו/או לשירות למי שאינו מורשה לכך. אני פוטר/ת בזאת את מדיקס מכל אחריות ו/או חבות בגין אי־ביצוע הסרה כאמור.

close

מנכ"ל מדיקס

מנכ

הבדיקה ששינתה את חיי

חוויה אישית היא זו שהציתה בי את הרעיון שלימים הפך ל"מדיקס".

 

הכל התחיל בעת שחיכיתי לתוצאות בדיקת הממוגרפיה הראשונה שלי, ומישהו שאל אותי אם אני מפחדת. למעשה, לא ממש השקעתי מחשבה בעניין עד לאותו רגע, שהרי באמת לא הייתה לי כל סיבה לחשוש, נכון?

 

ובכל זאת, בשעות שלאחר מכן חשתי את האימה מחלחלת אט אט לתוך שגרת היום שלי. הייתה זו ההכרה שתוך רגע אחד קצר, חיי יכולים להשתנות לנצח. מהרגע שמתבשרים על בעיה רפואית משמעותית, אנחנו נכנסים למצב מיוחד של התמודדות, של מלחמת קיום. אנו נדרשים לקבל אינספור החלטות הרות גורל, שלעיתים מבוססות על מעט מדי מידע ומוצפים באינספור שאלות שעליהן אין לנו מענה.
 
מדיקס נוסדה על מנת לתת מענה למצבים כאלה בדיוק. לענות על השאלות, לייעץ, להדריך וללוות. באמצעות מודלים ייחודיים לניהול רפואי בהתאמה אישית, מדיקס שמה לה למטרה לדאוג ללקוחותיה לטיפול הרפואי הטוב ביותר - על ידי שיפור תהליך קבלת ההחלטות, הכוונה, ייעוץ בבחירת המסגרת הרפואית המתאימה, ליווי, בקרה ותמיכה לאורך כל הדרך, עד להחלמה. הכל במטרה לסייע למטופל בהתמודדות עם התקופה הקשה והמאתגרת בחייו. אני מחשיבה את עצמי בת מזל על שעלה בידי להגשים את חזוני, בשיתוף עם הצוות המקצועי של מדיקס.
 
שניים מהדברים שלמדתי במהלך השנים כמנכ"ל מדיקס מלווים ומנחים אותי בעשייה היומיומית. הראשון, הוא כי כאשר נתקלים באבחנה נדירה וקשה במיוחד לטיפול, המשימה הראשונה אינה למצוא את הטיפול הטוב ביותר, אלא דווקא לנסות ולשלול את האבחנה. אחרי מספר פעמים שבהם נוכחתי בדברים בעצמי, הבנתי עד כמה גישה זו יכולה לשנות חיים. עוד למדתי להבין את החשיבות העליונה של כבוד האדם. במדיקס אנו מאמינים שרצון הלקוח חשוב לא פחות מדעתו של הרופא, וכי ההקשבה חשובה לא פחות מהבעת דעה.
 
אני רוצה להודות ללקוחותינו על הזכות הניתנת לנו לשרת אותם ועל שבחרו לסמוך עלינו בזמנים המורכבים והקשים בחייהם. אנו מתחייבים להתמיד במשימתנו לפתח ולשפר שירותים רפואיים חדשניים ואיכותיים למען לקוחותינו, ולשים לנגד עינינו את טובתם ואת בריאותם במטרה לחולל שינוי אמיתי בחייהם.
 
שלכם,

סיגל עצמון, מנכ"ל
 
חזון וערכים >