שאל שאלה

ביקרת באתר שלנו ועדיין יש לך שאלות? אתה מוזמן לפנות אלינו בכל עת

יעוץ והכוונה הניתנים שלא במסגרת פתיחת שירות אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופא ואינם בגדר "אבחנה רפואית" או "חוות דעת רפואית".
בכל מקרה של בעיה דחופה, מקרה חירום או מצב מצוקה (גופני או נפשי), יש לפנות לקבלת טיפול רפואי אצל הרופא המטפל, לחדר מיון בבית חולים קרוב או למגן דוד אדום.

פתח שירות

קראת על השירותים שלנו ואתה מעוניין לקבל שירות? נשמח לעזור

 

Share

תנאי שימוש למערכת שיחת הווידאו

שימ/י לב: המידע המופיע על מסך המחשב שלך עלול להיחשף לעיני הסובבים, ובכלל זה בני משפחה ו/או כל אדם אחר המצוי בקרבתך בעת השימוש במערכת.

 

בתום השיחה במערכת מוטלת על המשתמש/ת אחריות בלעדית להסיר את המידע, ו/או את נתוני הזיהוי, ו/או כל נתון אחר, אשר עלול לאפשר גישה למידע ו/או לשירות למי שאינו מורשה לכך. אני פוטר/ת בזאת את מדיקס מכל אחריות ו/או חבות בגין אי־ביצוע הסרה כאמור.

close
דף הביתאודות מדיקסלמה לבחור במדיקס? נבחרת רופאים מומלצים

למה לבחור במדיקס? נבחרת רופאים מומלצים

למה לבחור במדיקס? נבחרת רופאים מומלצים

כי כשמדובר בחיים שלך, אתה לא רוצה להמר. מדיקס שמה את החיים שלך במרכז, ומבטיחה שתזכה לטיפול הטוב ביותר שיש

שנים של ניסיון קליני, רופאים מומלצים וקשרים עם מיטב המרכזים הרפואיים העניקו למדיקס יכולת לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר. לקוחות מדיקס נהנים מגישה ישירה ומהירה לרפואה איכותית, אובייקטיבית ונתמכת ראיות. 

 

הנה 9 סיבות למה חשוב שגם אתה תבחר במדיקס:

  1. נבחרת הרופאים – צוות הרופאים המומחים המומלצים של מדיקס נבחר בקפידה, לאחר שעמדו הן בקריטריונים מקצועיים מחמירים והן בקריטריונים של יחס למטופלים. רשימת המומחים המובילים שעימם עובדת מדיקס אינה מבוססת על קשרים אישיים או הסכמים מסחריים, אלא על מחקר מעמיק, ניסיון קליני מצטבר ועל עובדות והצלחות מוכחות.

  2. עדכניות – במדיקס פועלת מחלקת מחקר שמתעדכנת באופן שוטף ברמת הרופאים והמרכזיים הרפואיים, במחקרים חדשים ובטיפולים נסיוניים. הידע הזה מאפשר לך לקבל את הטיפולים הטובים ביותר, אצל הרופאים הטובים ביותר, במרכזים הרפואיים הטובים ביותר.

  3. פיקוח פנימי – ההמלצות הניתנות ללקוחות מדיקס אינן חוות דעת של אדם אחד. הן מתגבשות תוך התייעצויות בין מומחים רב תחומיים ועוברות בקרה של היועץ המדעי של החברה.

  4. אובייקטיביות – חוות הדעת הרפואיות וההמלצות הטיפול  שניתנות על ידי המומחים של מדיקס נסמכות על עבודת מחלקת המחקר של החברה, על הידע הקליני של  הרופאים ועל הניסיון המצטבר שלנו ואינן מושפעות כלל משיקולים זרים. הרופאים אינם מחויבים לבית חולים מסוים, לטיפול מסוים או לרווח כספי. טובת המטופל, והיא בלבד, היא שמתווה את דרכנו.

  5. אומץ – למדיקס יש את האומץ לקבל החלטות קשות, לתת המלצות חד־משמעיות ולהיאבק למען מה שאנחנו מאמינים בו. 

  6. סיעור מוחות – השירות שלנו, הן לחולים בבית והן למאושפזים, הוא הרבה יותר מחוות דעת שנייה. כל מקרה שנדון במדיקס זוכה בממוצע ל-15-10 התייעצויות רב־תחומיות עם מומחים מובילים בארץ ובעולם. 

  7. יחס אישי - אין מקרה רפואי אחד דומה למשנהו. לכן, במדיקס מקפידים להתייחס לכל אדם ולכל מצב רפואי באופן ייחודי ופרטני. הדבר מתבטא הן בדרך בה אנחנו בוחנים ומעריכים את התיקים הרפואיים והן ביחס שאנחנו נותנים לכל מטופל ברמה האישית.

  8. זמינות – מוקד הפניות של מדיקס זמין ללקוחות 24/7. לקוחות מדיקס יכולים להתייעץ, לשאול ולעדכן בכל עת.

  9. תוצאות – מדיקס עומדת גם במבחן התוצאה, והנתונים מדברים בעד עצמם: ב-20% מהמקרים הבאנו לשינוי באבחנה המקורית שניתנה לחולה; ב-43% מהמקרים הגענו למסקנה שיש טיפול אחר טוב יותר ומתאים יותר למטופל שלנו והמלצנו על שינוי בטיפול; ביותר ממחצית המקרים - 55% מהמטופלים שלנו - מנענו ביצוע של פעולות רפואיות מיותרות, בדיקות פולשניות או ניתוחים.

 

צפו - ככה מנהלים מחלה >