שאל שאלה

ביקרת באתר שלנו ועדיין יש לך שאלות? אתה מוזמן לפנות אלינו בכל עת

יעוץ והכוונה הניתנים שלא במסגרת פתיחת שירות אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופא ואינם בגדר "אבחנה רפואית" או "חוות דעת רפואית".
בכל מקרה של בעיה דחופה, מקרה חירום או מצב מצוקה (גופני או נפשי), יש לפנות לקבלת טיפול רפואי אצל הרופא המטפל, לחדר מיון בבית חולים קרוב או למגן דוד אדום.

פתח שירות

קראת על השירותים שלנו ואתה מעוניין לקבל שירות? נשמח לעזור

 

Share

תנאי שימוש למערכת שיחת הווידאו

שימ/י לב: המידע המופיע על מסך המחשב שלך עלול להיחשף לעיני הסובבים, ובכלל זה בני משפחה ו/או כל אדם אחר המצוי בקרבתך בעת השימוש במערכת.

 

בתום השיחה במערכת מוטלת על המשתמש/ת אחריות בלעדית להסיר את המידע, ו/או את נתוני הזיהוי, ו/או כל נתון אחר, אשר עלול לאפשר גישה למידע ו/או לשירות למי שאינו מורשה לכך. אני פוטר/ת בזאת את מדיקס מכל אחריות ו/או חבות בגין אי־ביצוע הסרה כאמור.

close
דף הביתאודות מדיקסמתי מתאים לפנות למדיקס?

מתי מתאים לפנות למדיקס?

מתי מתאים לפנות למדיקס?

כשמתעוררות אצלך שאלות בכל שלב של המחלה והטיפול בה

הזמן המתאים לפנות למדיקס הוא כשאתה נמצא בחוסר ודאות בנוגע למצבך הרפואי או בצומת של החלטות וזקוק לחוות דעת רפואית מקצועית, מהימנה וברורה. מדיקס יכולה לסייע לך בכל אחד מהמצבים הבאים:

 

  1.  לא הושגה אבחנה - עברת בדיקות רבות, שמעת לא מעט דעות אבל הרופאים לא הצליחו להגיע לאבחנה.
  2. לאחר האבחנה - קיבלת אבחנה, אבל אתה מבקש לאמת אותה, לוודא שבוצעו כל הבדיקות הנחוצות, לברר מיהו המומחה המתאים ביותר לטפל במצב ומהו הטיפול הנכון ביותר.
  3. במהלך הטיפול - במקרה של ספק האם אתה מקבל את הטיפול הטוב ביותר בעבורך, בבית חולים ציבורי או פרטי, בארץ או בחו"ל. או - כאשר נאמר לך שמוצו אפשרויות הטיפול, ואתה מעוניין לדעת אם יש חלופות טיפול מחקריות או נסיוניות.