שאל שאלה

ביקרת באתר שלנו ועדיין יש לך שאלות? אתה מוזמן לפנות אלינו בכל עת

יעוץ והכוונה הניתנים שלא במסגרת פתיחת שירות אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופא ואינם בגדר "אבחנה רפואית" או "חוות דעת רפואית".
בכל מקרה של בעיה דחופה, מקרה חירום או מצב מצוקה (גופני או נפשי), יש לפנות לקבלת טיפול רפואי אצל הרופא המטפל, לחדר מיון בבית חולים קרוב או למגן דוד אדום.

פתח שירות

קראת על השירותים שלנו ואתה מעוניין לקבל שירות? נשמח לעזור

 

Share

תנאי שימוש למערכת שיחת הווידאו

שימ/י לב: המידע המופיע על מסך המחשב שלך עלול להיחשף לעיני הסובבים, ובכלל זה בני משפחה ו/או כל אדם אחר המצוי בקרבתך בעת השימוש במערכת.

 

בתום השיחה במערכת מוטלת על המשתמש/ת אחריות בלעדית להסיר את המידע, ו/או את נתוני הזיהוי, ו/או כל נתון אחר, אשר עלול לאפשר גישה למידע ו/או לשירות למי שאינו מורשה לכך. אני פוטר/ת בזאת את מדיקס מכל אחריות ו/או חבות בגין אי־ביצוע הסרה כאמור.

close
דף הביתמומחה מלווה באשפוזתהליך קבלת הטיפול

תהליך קבלת הטיפול

1. הפעלת השירות

מחייגים למדיקס: 5226*. המוקד זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע; חותמים על טופס ויתור סודיות והסכמה מדעת; שולחים את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים

 

 

 

 

 

 

2. מינוי צוות ליווי רפואי אישי

הקמת צוות ליווי רפואי אישי, הכולל רופא מומחה בכיר, אחות מתאמת שירות ועובדת סוציאלית; רוויזיה של המצב הרפואי; לפי הצורך, שיחה טלפונית עם צוות המחלקה לקבלת מידע נוסף

3. ניהול המקרה וחוות דעת מומחים

קשר טלפוני שוטף עם החולה ו/או בני משפחתו, ומעקב אחרי תהליך האבחון והטיפול; ביקור רופא מומחה, אם החולה מבקש זאת, במיטת בית החולים תוך 36 שעות מרגע הבקשה לצורך מתן חוות דעת רפואית נוספת; בחינת התיק הרפואי ושיחה עם צוות המחלקה לקבלת מידע נוסף; מידע והסברים למטופל על מצבו הרפואי ועל תוצאות הבדיקות; המלצה על בדיקות נוספות לפי הצורך ועל הטיפול המיטבי

4. ליווי בהחלמה

קבלת הסבר מקצועי וברור על מכתב השחרור מבית החולים; המלצות להמשך ייעוץ/טיפול; ליווי של עובד סוציאלי בתהליך השחרור מבית החולים לבית/ למסגרת אחרת; מעקב וייעוץ למשך 14 יום ממועד השחרור מבית החולים
שאלות נפוצות >