שאל שאלה

ביקרת באתר שלנו ועדיין יש לך שאלות? אתה מוזמן לפנות אלינו בכל עת

יעוץ והכוונה הניתנים שלא במסגרת פתיחת שירות אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופא ואינם בגדר "אבחנה רפואית" או "חוות דעת רפואית".
בכל מקרה של בעיה דחופה, מקרה חירום או מצב מצוקה (גופני או נפשי), יש לפנות לקבלת טיפול רפואי אצל הרופא המטפל, לחדר מיון בבית חולים קרוב או למגן דוד אדום.

פתח שירות

קראת על השירותים שלנו ואתה מעוניין לקבל שירות? נשמח לעזור

 

Share

תנאי שימוש למערכת שיחת הווידאו

שימ/י לב: המידע המופיע על מסך המחשב שלך עלול להיחשף לעיני הסובבים, ובכלל זה בני משפחה ו/או כל אדם אחר המצוי בקרבתך בעת השימוש במערכת.

 

בתום השיחה במערכת מוטלת על המשתמש/ת אחריות בלעדית להסיר את המידע, ו/או את נתוני הזיהוי, ו/או כל נתון אחר, אשר עלול לאפשר גישה למידע ו/או לשירות למי שאינו מורשה לכך. אני פוטר/ת בזאת את מדיקס מכל אחריות ו/או חבות בגין אי־ביצוע הסרה כאמור.

close

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות ()

מדוע מנהל המקרה הרפואי האישי הוא לרוב מומחה לרפואה פנימית או רופא ילדים?

מומחים ברפואה פנימית ורופאי ילדים הם בעלי ידע רחב בתחומים רפואיים רבים ומוסמכים לטפל במגוון רב של מקרים במקביל. רופאים אלה מיומנים בתקשורת רב־תחומית עם מספר רב של מומחים ובעלי יכולת לשלב את המידע המתקבל, לכדי קבלת ההחלטה הרפואית הטובה ביותר. 

כיצד נבחרו המומחים והמרכזים הרפואיים שעליהם אתם ממליצים?

רשימת המומחים המובילים והמרכזים הרפואיים שעימם עובדת מדיקס אינה מבוססת על קשרים אישיים  או הסכמים מסחריים, אלא  על מחקר מעמיק וניסיון קליני מצטבר של שנים רבות בארץ ובעולם ועל עובדות והצלחות מוכחות.

 

כמו כן, נתמכת הרשימה בנתונים ממאגר המידע הייעודי שלנו, חוות דעת של מנהלי המקרים ומידע מלקוחותינו, כפי שהצטברו אצלנו לאורך שנים של עבודה קלינית משותפת מול גורמים שונים.

מרבית הרופאים המומחים המומלצים על ידינו אינם עובדי מדיקס, אלא מומחים בעלי מוניטין, איש איש בתחומו, אשר נבחרו בקפידה.

 

אנו במדיקס גאים בשיתוף הפעולה רב השנים שאנו מקיימים עם מומחים בעלי שם ומרכזים רפואיים מובילים בארץ ובעולם, שיתוף פעולה המתקיים בזכות המטרה המשותפת העומדת לנגד עינינו – הענקת הטיפול הרפואי הטוב ביותר וללא פשרות.

מדוע אנו מבצעים בחינה מחודשת של בדיקות הרדיולוגיה?

בדיקות הדמיה מהוות חלק חשוב באבחון מטופלים ברפואה המודרנית וטעות בפענוח ההדמיה עלולה להוביל לאבחנה רפואית שגויה ולטיפול לא מתאים.

 

כדי לשלול את החשש מפענוח שגוי או פענוח על ידי רדיולוג שאינו בקיא בכל היבטי המצב הרפואי של המטופל, אנו מבצעים בחינה מחודשת של הדמיות רדיולוגיות כהליך שגרתי. פענוח זה מתבצע על ידי רדיולוגים מומחים מובילים בתחום או בתת־התחום הרלוונטי למקרה הספציפי, ומתקיים תוך דיאלוג עם מנהל המקרה האישי.

מדוע עליי לחתום על טופסי הסכמה וטופסי ויתור על סודיות?

מידע רפואי אישי הוא סודי. לכן, העברה של מסמכים רפואיים אישיים לגורם רפואי,  בארץ או בחו"ל, דורשת את הסכמת המטופל. טופס ויתור על סודיות מאפשר למדיקס לשתף מומחים ברחבי העולם בפרטי המקרה הרפואי שלך ולהתייעץ עימם באשר לטיפול הטוב ביותר. חתימה על טופס ההסכמה מהווה אישור לכך שהלקוח הבין את טיב השירות ומעוניין להמשיך בתהליך.

כיצד מתחילים את התהליך?

צור קשר עם מדיקס.

 

נציג של מדיקס יקבל את פנייתך ויעניק לך הסבר מקיף על השירות. הוא יעביר אליך לחתימה טופס הסכמה לקבלת השירות וטופס ויתור על סודיות רפואית.

 

מייד לאחר מכן תתבקש לשלוח אלינו במייל, בפקס, בדואר או באמצעות מערכת ייעודית מאובטחת, את כל מסמכיך הרפואיים לבחינה.

 

אחות מוסמכת מתאמת שירות תשוחח איתך טלפונית לצורך הרשמה והתחלת התהליך.

 

צוות מדיקס יעשה כל מאמץ כדי לסייע ולהקל עליך לכל אורך הדרך.

טפסים >