שאל שאלה

ביקרת באתר שלנו ועדיין יש לך שאלות? אתה מוזמן לפנות אלינו בכל עת

יעוץ והכוונה הניתנים שלא במסגרת פתיחת שירות אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופא ואינם בגדר "אבחנה רפואית" או "חוות דעת רפואית".
בכל מקרה של בעיה דחופה, מקרה חירום או מצב מצוקה (גופני או נפשי), יש לפנות לקבלת טיפול רפואי אצל הרופא המטפל, לחדר מיון בבית חולים קרוב או למגן דוד אדום.

פתח שירות

קראת על השירותים שלנו ואתה מעוניין לקבל שירות? נשמח לעזור

 

Share

תנאי שימוש למערכת שיחת הווידאו

שימ/י לב: המידע המופיע על מסך המחשב שלך עלול להיחשף לעיני הסובבים, ובכלל זה בני משפחה ו/או כל אדם אחר המצוי בקרבתך בעת השימוש במערכת.

 

בתום השיחה במערכת מוטלת על המשתמש/ת אחריות בלעדית להסיר את המידע, ו/או את נתוני הזיהוי, ו/או כל נתון אחר, אשר עלול לאפשר גישה למידע ו/או לשירות למי שאינו מורשה לכך. אני פוטר/ת בזאת את מדיקס מכל אחריות ו/או חבות בגין אי־ביצוע הסרה כאמור.

close
דף הביתמנהל רפואי אישימה זה ניהול רפואי אישי?

מה זה ניהול רפואי אישי?

מה זה ניהול רפואי אישי?

ניהול מקרה רפואי כולל רוויזיה של האבחנה, הפניה לרופאים מובילים, המלצה על טיפול ובקרה על איכות הטיפול

חולים במחלות קשות מוצפים בשפע של מידע, הצעות לטיפול, דעות שונות של מומחים וגישות שונות. זה בדיוק הזמן שבו יש צורך בגורם מקצועי אחד שאפשר לסמוך עליו, גורם שיבחן את המצב הרפואי בעיניים חדשות ואובייקטיביות ולא יהסס לתת המלצה ברורה וחד־משמעית.

 
שירות ניהול, ייעוץ וליווי רפואי של מדיקס עושה את כל זה, ואפילו יותר. השירות מלווה את המטופל, בכל גיל, בכל שלבי ההתמודדות שלו עם המחלה כדי שיקבל את הטיפול המקצועי והנכון ביותר בשבילו.
 
לרשות לקוחות החברה עומדים צוותים רפואיים ופרה־רפואיים רב תחומיים, ובראשם רופאי הבית של מדיקס. רופאים אלו, רופאים בכירים מהשורה הראשונה בתחומי הרפואה השונים, נבחרו בקפידה בשל רמתם המקצועית הגבוהה ויחסם האישי ללקוח. בנוסף, הצוותים כוללים אחיות, עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, מתאמות שירותים רפואיים וכן מוקד ייעודי הזמין 24 שעות ביממה. כמו כן, עומדת לרשות הלקוחות רשת ענפה של קשרים עם מרכזים רפואיים ורופאים מובילים בארץ ובחו"ל .
 
במה שונה שירות מנהל רפואי אישי מחוות דעת שנייה, או – למה מדיקס ולא הרב פירר?
הייעוץ הרפואי הניתן במסגרת חוות דעת שנייה הוא שירות נקודתי חד־פעמי. לאחר קבלת חוות דעת שנייה נשארת הבחירה בין אופני הטיפול השונים בידי המטופל, ועליו להחליט בעצמו איזו המלצה לקבל. שירות ניהול רפואי אישי של מדיקס הוא שירות מתמשך, המספק בנוסף על הערכה מחדש של המצב הרפואי של המטופל, גם הדרכה והכוונה, בקרה על איכות הטיפול וליווי בהליך השיקום והחזרה לשגרה.
 
מה כולל ניהול המחלה?
לאחר יצירת הקשר עם מדיקס וחתימה על כתב ויתור סודיות רפואית, ימנו לך צוות ליווי אישי, הכולל רופא מומחה בכיר ואחות מתאמת שירות. הצוות יקבל לידיו את כל המסמכים הרפואיים  שלך - תוצאות בדיקות, הדמיות, סיכומי מחלה וכיוצ"ב - ויערוך רוויזיה והערכה מחודשת של המצב הרפואי. במידת הצורך תופנה לבדיקות נוספות. המקרה שלך יידון על ידי מומחים מובילים בתחום, בארץ ובחו"ל, ויגובשו המלצות לגבי אופן הטיפול המומלץ. המנהל הרפואי האישי שלך יסביר לך בצורה פשוטה וברורה את מהות האבחנה והטיפול המומלץ. לאחר שתיבנה התוכנית הטיפולית, תופנה למומחים המתאימים ביותר לטפל במקרה שלך.
 
מדיקס תמשיך ללוות אותך גם במהלך הטיפול, תדאג לענות לכל שאלה, ולפקח על איכות הטיפול ויעילותו. מוקד טלפוני לתמיכה ולמידע רפואי יעמוד לרשותך ולרשות בני משפחתך 24/7. בכל שלב ניתן גם להסתייע בעובדת סוציאלית או בפסיכיאטר למתן מענה לקשיים רגשיים שעולים לעתים קרובות בהתמודדות עם מחלה קשה. בסיום הטיפול תקבל סיכום רפואי תמציתי לשימוש עתידי במידת הצורך.
 
החל מ-1 בפברואר 2009 משולב שירות "מנהל רפואי אישי" של מדיקס בכל פוליסות הפרט החדשות של "הראל" בתחום הבריאות.  לכתב השירות למבוטחי "הראל
 
ההבדל מחוות דעת שנייה >