שאל שאלה

ביקרת באתר שלנו ועדיין יש לך שאלות? אתה מוזמן לפנות אלינו בכל עת

יעוץ והכוונה הניתנים שלא במסגרת פתיחת שירות אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופא ואינם בגדר "אבחנה רפואית" או "חוות דעת רפואית".
בכל מקרה של בעיה דחופה, מקרה חירום או מצב מצוקה (גופני או נפשי), יש לפנות לקבלת טיפול רפואי אצל הרופא המטפל, לחדר מיון בבית חולים קרוב או למגן דוד אדום.

פתח שירות

קראת על השירותים שלנו ואתה מעוניין לקבל שירות? נשמח לעזור

 

Share

תנאי שימוש למערכת שיחת הווידאו

שימ/י לב: המידע המופיע על מסך המחשב שלך עלול להיחשף לעיני הסובבים, ובכלל זה בני משפחה ו/או כל אדם אחר המצוי בקרבתך בעת השימוש במערכת.

 

בתום השיחה במערכת מוטלת על המשתמש/ת אחריות בלעדית להסיר את המידע, ו/או את נתוני הזיהוי, ו/או כל נתון אחר, אשר עלול לאפשר גישה למידע ו/או לשירות למי שאינו מורשה לכך. אני פוטר/ת בזאת את מדיקס מכל אחריות ו/או חבות בגין אי־ביצוע הסרה כאמור.

close
דף הביתמנהל רפואי אישיחוות דעת שנייה וניהול רפואי אישי - ההבדלים

חוות דעת שנייה וניהול רפואי אישי - ההבדלים

חוות דעת שנייה וניהול רפואי אישי - ההבדלים

מה ההבדל בין חוות דעת שנייה לניהול רפואי אישי

חוות דעת שנייה היא פגישה חד־פעמית, השירות של מדיקס הוא מתמשך ודינמי. וזה לא ההבדל היחיד

 

מחלה היא אחד האירועים המלחיצים ביותר שאדם יכול לעבור, במיוחד במקרים שבהם האבחון הוא קשה או הצפי אינו אופטימי. בעידן האינטרנט, רוב האנשים הסובלים ממחלה מאובחנת או לא מאובחנת יחקרו את הסימפטומים או את המחלה שממנה הם סובלים, יחפשו עצות ויבקשו חוות דעת נוספות.

אבל, כשפונים לחוות דעת שנייה מקבלים שירות שהוא נקודתי, חד־פעמי ואינו כולל ליווי דינמי מתמשך. לאחר קבלת חוות הדעת הנוספת החולה נשאר לעיתים עם שאלות רבות ועם הצורך לבחור בין אופני טיפול שונים שהוצעו לו ולהחליט היכן לבצע את הטיפול. שירות ניהול, ייעוץ וליווי רפואי אישי של מדיקס אינו משאיר את המטופל לבד. השירות מעניק ללקוח ייעוץ וליווי צמוד לאורך כל תהליך האבחנה, הטיפול וההחלמה מן המחלה, במהלך האשפוז ובבית. ראו בטבלה שלהלן את ההבדלים המשמעותיים בין חוות דעת שנייה לניהול רפואי אישי.

 

 

 

  חוות דעת שנייה ניהול, ייעוץ וליווי רפואי אישי של מדיקס
משך השירות חד פעמי ונקודתי. מתייחס רק למועד שבו התקיימה ההתייעצות, בעוד שמצבים רפואיים הם דינמיים וזקוקים להערכה ובחינה מתמשכות ליווי אישי ומתמשך הכולל הערכה, בחינה, ייעוץ והנחיה רפואיים
היקף השירות ייעוץ אחד = דעה אחת כל מקרה זוכה למספר רב של התייעצויות על ידי מומחים מובילים בארץ ובעולם
תיאום ופיקוח אין פיקוח ותיאום על מהלך הטיפול, כולל יצירת קשר עם הרופא המטפל או בית החולים, במידת הצורך
הפניות אין מתן הפניות למומחים ולבתי חולים מובילים בתחום
תמיכה אין

מוקד טלפוני הזמין 24/7 לתמיכה ולעצה רפואית. קו ישיר לרופא המנהל את המקרה ולאחות המתאמת

 

בקרה אין השירות של מדיקס מסייע להימנע מטיפולים ופרוצדורות מיותרים או שגויים
למה צריך מנהל רפואי אישי? >