שאל שאלה

ביקרת באתר שלנו ועדיין יש לך שאלות? אתה מוזמן לפנות אלינו בכל עת

יעוץ והכוונה הניתנים שלא במסגרת פתיחת שירות אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופא ואינם בגדר "אבחנה רפואית" או "חוות דעת רפואית".
בכל מקרה של בעיה דחופה, מקרה חירום או מצב מצוקה (גופני או נפשי), יש לפנות לקבלת טיפול רפואי אצל הרופא המטפל, לחדר מיון בבית חולים קרוב או למגן דוד אדום.

פתח שירות

קראת על השירותים שלנו ואתה מעוניין לקבל שירות? נשמח לעזור

 

Share

תנאי שימוש למערכת שיחת הווידאו

שימ/י לב: המידע המופיע על מסך המחשב שלך עלול להיחשף לעיני הסובבים, ובכלל זה בני משפחה ו/או כל אדם אחר המצוי בקרבתך בעת השימוש במערכת.

 

בתום השיחה במערכת מוטלת על המשתמש/ת אחריות בלעדית להסיר את המידע, ו/או את נתוני הזיהוי, ו/או כל נתון אחר, אשר עלול לאפשר גישה למידע ו/או לשירות למי שאינו מורשה לכך. אני פוטר/ת בזאת את מדיקס מכל אחריות ו/או חבות בגין אי־ביצוע הסרה כאמור.

close
דף הביתמנהל רפואי אישיתהליך קבלת הטיפול

תהליך קבלת הטיפול

1. קבלה – בדיקה והערכה

מינוי צוות ליווי אישי, הכולל רופא מומחה בכיר ואחות מתאמת שירות; איסוף מסמכים רפואיים - תוצאות בדיקות, הדמיות, סיכומי מחלה וכיוב'; רוויזיה והערכה מחודשת של המצב הרפואי; הפניה לבדיקות נוספות, במידת הצורך 

2. ייעוץ והמלצות

רוויזיה לבדיקות מעבדה ודימות; דיון של צוות רב־תחומי אודות הבעיה הרפואית והפתרונות המומלצים; התייעצות עם מומחים מובילים בארץ ובחו"ל; גיבוש המלצות על אופן הטיפול הרצוי; בניית תוכנית טיפולית

3. ליווי ובקרה

תיאום וסיוע בביצוע התוכנית הטיפולית; פיקוח על איכות הטיפול ויעילותו; תמיכה ומידע רפואי באמצעות מוקד טלפוני 24/7; ליווי בשלבי השיקום והחזרה לשגרה; סיכום רפואי תמציתי וברור לשימוש עתידי במידת הצורך
שאלות נפוצות >