שאל שאלה

ביקרת באתר שלנו ועדיין יש לך שאלות? אתה מוזמן לפנות אלינו בכל עת

יעוץ והכוונה הניתנים שלא במסגרת פתיחת שירות אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופא ואינם בגדר "אבחנה רפואית" או "חוות דעת רפואית".
בכל מקרה של בעיה דחופה, מקרה חירום או מצב מצוקה (גופני או נפשי), יש לפנות לקבלת טיפול רפואי אצל הרופא המטפל, לחדר מיון בבית חולים קרוב או למגן דוד אדום.

פתח שירות

קראת על השירותים שלנו ואתה מעוניין לקבל שירות? נשמח לעזור

 

Share

תנאי שימוש למערכת שיחת הווידאו

שימ/י לב: המידע המופיע על מסך המחשב שלך עלול להיחשף לעיני הסובבים, ובכלל זה בני משפחה ו/או כל אדם אחר המצוי בקרבתך בעת השימוש במערכת.

 

בתום השיחה במערכת מוטלת על המשתמש/ת אחריות בלעדית להסיר את המידע, ו/או את נתוני הזיהוי, ו/או כל נתון אחר, אשר עלול לאפשר גישה למידע ו/או לשירות למי שאינו מורשה לכך. אני פוטר/ת בזאת את מדיקס מכל אחריות ו/או חבות בגין אי־ביצוע הסרה כאמור.

close
דף הביתבלוגארבע עצות שיעזרו לך לנוע לכיוון הנכון

ארבע עצות שיעזרו לך לנוע לכיוון הנכון

ארבע עצות שיעזרו לך לנוע לכיוון הנכון

ישיבה ממושכת עשויה לגרום לנזק רב לגב שלך. אספנו עבורך ארבע עצות לשמירה על גב בריא:

  1. היישר מבט, מומלץ לשבת כ-50-65 סמ' ממסך המחשב שלך, כשקצהו העליון של המסך נמצא בגובה של קודקוד ראשך במצבו הטבעי. התאמת הגובה תקל על העיניים ותספק טווח ראיה רחב יותר.
  2. שים לב לתנוחת הגוף שלך, שמור על המרפקים ב90 מעלות בעת הקלדה. זכור לנוע במקומך לעיתים קרובות לשמירה על סירקולציית הדם. הימנע מלהשען לכיוון המחשב וחסוך את כאב הגב והצוואר הנלווה לכך.
  3. הקפד לקום ולנוע במרחב, מומלץ לקום ממושבך כל 30 דקות על מנת להימנע מלחץ על המפרקים. עשה סיבוב קצר במשרד, אמור שלום לסובביך, שיחות חברותיות עוזרות לריענון ושמירה על ריכוז בעבודה. מחקר של אוניברסיטת מינסוטה ומאיו קלינק מצא ששימוש בעמדות המאפשרות עמידה בזמן עבודה הפחית את תחושת העייפות והרעב של העובדים תוך שיפור בהרגשתם הכללית.
  4. עלה קומה, נסו להשתמש במדרגות במקום במעלית. עליית הדופק גורמת להפרשת אנדורפינים ואלו בתורם יעזרו לשיפור מצב הרוח וליצירת תחושה טובה.