שאל שאלה

ביקרת באתר שלנו ועדיין יש לך שאלות? אתה מוזמן לפנות אלינו בכל עת

יעוץ והכוונה הניתנים שלא במסגרת פתיחת שירות אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופא ואינם בגדר "אבחנה רפואית" או "חוות דעת רפואית".
בכל מקרה של בעיה דחופה, מקרה חירום או מצב מצוקה (גופני או נפשי), יש לפנות לקבלת טיפול רפואי אצל הרופא המטפל, לחדר מיון בבית חולים קרוב או למגן דוד אדום.

פתח שירות

קראת על השירותים שלנו ואתה מעוניין לקבל שירות? נשמח לעזור

 

Share

תנאי שימוש למערכת שיחת הווידאו

שימ/י לב: המידע המופיע על מסך המחשב שלך עלול להיחשף לעיני הסובבים, ובכלל זה בני משפחה ו/או כל אדם אחר המצוי בקרבתך בעת השימוש במערכת.

 

בתום השיחה במערכת מוטלת על המשתמש/ת אחריות בלעדית להסיר את המידע, ו/או את נתוני הזיהוי, ו/או כל נתון אחר, אשר עלול לאפשר גישה למידע ו/או לשירות למי שאינו מורשה לכך. אני פוטר/ת בזאת את מדיקס מכל אחריות ו/או חבות בגין אי־ביצוע הסרה כאמור.

close
דף הביתבלוגשמירה על גופך

שמירה על גופך

שמירה על גופך

 

משקל עודף, יתר לחץ דם כמו גם חוסר בפעילות גופנית, הינם גורמים להתפתחות סוכרת. לפניך ארבעה טיפים שיעזרו לך למנוע את התפתחות הסוכרת וסיבוכיה.

  1. חייבים לזוז! - נצח את השומנים ובצע יותר פעילות. משקל עודף והשמנת יתר מעמיסים על גופך שלא לצורך. הפוך התעמלות להרגל. הימנע ממעלית והפוך מדרגות לפעילות לב ריאה. בהפסקות הצהריים, צא לסיבוב קצר בחוץ. בישיבה ארוכה זכור לקום ולהימתח מידי פעם, זה עוזר להזרמת הדם בכלי הדם הקטנים והימנעות משרירים דואבים.

  2. פעילות פשוטה שכדאי לזכור - שב ב-90° , במקביל למשענת הגב שלך. הנח את שתי ידיך על הידית השמאלית ומתח את גופך בסיבוביות לאחור, נשום עמוק תוך כדי. חזור על הפעולה בכיוון השני.

  3. התקף נשנוש - חטיפים ומכונות המתוקים אינם חברים טובים. צור את החטיפים שלך בעצמך כך שיהיו בריאים, עם ערך גליקמי נמוך אשר יגרמו לתחושת שובע לאורך זמן. החלף שומן רווי בשומן בלתי רווי. בשל את כמות החלבונים הראויה והימנע מאכילת יתר. חלק את ארוחותיך ל6 ארוחות קטנות ומאוזנות, הכוללות ירקות טריים, דגנים מלאים וחלבונים בריאים.

  4. הקפד על השינה שלך - כשאנו ישנים פחות, אנו נוטים לאכול יותר. מנה בריאה של 8 שעות שינה תיתן לגוף שלך את המנוחה שהוא צריך. אנשים עם סוכרת הישנים מספיק, נצפו כבעלי הרגלי תזונה בריאים יותר ושיפור ברמות הסוכר בדם.

  5. בדוק את עצמך - אל תוותר על בדיקות תקופתיות. בדיקות תקופתיות מאפשרות לך להעריך את מצבך. במעקב צמוד יתבצעו שינויים נדרשים בטיפול שלך באופן מידי.