שאל שאלה

ביקרת באתר שלנו ועדיין יש לך שאלות? אתה מוזמן לפנות אלינו בכל עת

יעוץ והכוונה הניתנים שלא במסגרת פתיחת שירות אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופא ואינם בגדר "אבחנה רפואית" או "חוות דעת רפואית".
בכל מקרה של בעיה דחופה, מקרה חירום או מצב מצוקה (גופני או נפשי), יש לפנות לקבלת טיפול רפואי אצל הרופא המטפל, לחדר מיון בבית חולים קרוב או למגן דוד אדום.

פתח שירות

קראת על השירותים שלנו ואתה מעוניין לקבל שירות? נשמח לעזור

 

Share

תנאי שימוש למערכת שיחת הווידאו

שימ/י לב: המידע המופיע על מסך המחשב שלך עלול להיחשף לעיני הסובבים, ובכלל זה בני משפחה ו/או כל אדם אחר המצוי בקרבתך בעת השימוש במערכת.

 

בתום השיחה במערכת מוטלת על המשתמש/ת אחריות בלעדית להסיר את המידע, ו/או את נתוני הזיהוי, ו/או כל נתון אחר, אשר עלול לאפשר גישה למידע ו/או לשירות למי שאינו מורשה לכך. אני פוטר/ת בזאת את מדיקס מכל אחריות ו/או חבות בגין אי־ביצוע הסרה כאמור.

close
דף הביתדף הבית

מה זה ניהול מחלה?

אם אתה חולה במחלה קשה או מורכבת, צוות המומחים המקצועיים והמנוסים של מדיקס, בהובלתו של מנהל רפואי אישי, יהפוך כל אבן כדי לקדם את החלמתך. צוות ניהול המחלה יבחן את הבדיקות, יעריך מחדש את האבחנה, יפנה למומחים הטובים ביותר, ייעץ על חלופות טיפול בארץ ובחו"ל, ימליץ על הטיפול הטוב ביותר ויעקוב אחריו באופן מתמיד. לעולם לא נסתפק בפחות מהטוב ביותר בשבילך

מתי לפנות למדיקס?

אם חלית במחלה מסכנת חיים, אם לא קיבלת אבחנה ברורה, אם יש לך ספקות לגבי האבחנה או הטיפול, אם שמעת הרבה חוות דעת ולא ברור לך מהי הגישה הנכונה - מעכשיו אתה לא לבד. הצוות המקצועי של מדיקס יוביל אותך באומץ בסבך השאלות, המכשולים והקשיים

הסיפור של ניצה

כשגילו לניצה ששון סרטן שד, היא הרגישה שכל עולמה חרב עליה. היום היא מרגישה שניתנה לה מתנה. למה, ואיך מדיקס קשורה לזה?

20% מהמקרים

שינוי אבחנה

ב- 20% מהמקרים הצלחנו לזהות אבחנה שגויה ולשנות אותה

43% מהמקרים

המלצה על שינוי בטיפול

ב- 43% מהמקרים המלצנו ללקוחותינו על טיפול מתאים יותר

55% מהמקרים

מניעת פעולות רפואיות מיותרות

ב-55% מהמקרים מנענו פעולות רפואיות מיותרות, בדיקות פולשניות וניתוחים